• 12 Vestigingen door heel Nederland
  • Veilig en snel online betalen
  • Onderhoud en reparatie in eigen beheer

24/7 storingsservice

24 uur per dag en 7 dagen per week staan onze deskundige monteurs voor u klaar. In het geval van een noodsituatie kunt u ons dus ook buiten kantoortijden bereiken. Belt u hiervoor naar de dichtstbijzijnde Meyra-vestiging. Of gebruik onze Storings-app. Een monteur bij u in de buurt schiet dan direct te hulp.

Wanneer u als particulier in het bezit bent van een hulpmiddel dat door Meyra is geleverd, dan bieden wij de mogelijkheid om een onderhoudscontract bij ons af te sluiten. Hiermee heeft u standaard het onderhoud – waaronder ook de 24-uurs storingsdienst – voor uw hulpmiddel goed geregeld. Hier leest u meer over onze onderhoudscontracten.

Meyra service app

Meyra maakt het zo eenvoudig mogelijk voor haar cliënten, bijvoorbeeld om een storing te melden. Onze Meyra app zorgt ervoor dat u makkelijk in slechts enkele stappen aan ons kunt laten weten dat u een storing heeft aan uw hulpmiddel. De app stuurt (indien gewenst) automatisch uw locatiegegevens mee zodat wij snel kunnen handelen.

Vraag onze medewerker bij de aflevering van het hulpmiddel om de app op uw telefoon te installeren of download hem direct.

 

 

Service- en onderhoudscontracten

Wanneer u een hulpmiddel bij Meyra koopt, kunt u ervan op aan dat u eigenaar wordt van een kwaliteitsproduct. Door regelmatig gebruik kunnen echter slijtage en storingen ontstaan. Goed onderhoud zorgt ervoor dat u lang en ongestoord gebruik kunt blijven maken van uw mobiliteitsmiddel.

Onze adviseur bespreekt graag met u welke onderhoudspakketten mogelijk zijn. Voor scootmobielen en elektrische fietsen zijn verschillende pakketten beschikbaar. Neem hiervoor contact op met het Meyra-filiaal bij u in de buurt.