24/7 storingsservice
24 uur per dag en 7 dagen per week staan onze deskundige monteurs voor u klaar. In het geval van een noodsituatie kunt u ons dus ook buiten kantoortijden bereiken. Belt u hiervoor naar de dichtstbijzijnde Meyra-vestiging. Of gebruik onze Storings-app. Een monteur bij u in de buurt schiet dan direct te hulp.
Wanneer u als particulier in het bezit bent van een hulpmiddel dat door Meyra is geleverd, dan bieden wij de mogelijkheid om een onderhoudscontract bij ons af te sluiten. Hiermee heeft u standaard het onderhoud – waaronder ook de 24-uurs storingsdienst – voor uw hulpmiddel goed geregeld. Hier leest u meer over onze onderhoudscontracten.
Meyra service app
Meyra maakt het zo eenvoudig mogelijk voor haar cliënten, bijvoorbeeld om een storing te melden. Onze Meyra app zorgt ervoor dat u makkelijk in slechts enkele stappen aan ons kunt laten weten dat u een storing heeft aan uw hulpmiddel. De app stuurt (indien gewenst) automatisch uw locatiegegevens mee zodat wij snel kunnen handelen. De inloggegevens vraagt u aan bij uw eigen Meyra-filiaal.
Download hier de handleiding voor installatie van de app. De inloggegevens vraagt u aan bij uw eigen Meyra-filiaal.
![]() |
![]() |
![]() |
Service- en onderhoudscontracten
Wanneer u een hulpmiddel bij Meyra koopt, kunt u ervan op aan dat u eigenaar wordt van een kwaliteitsproduct. Door regelmatig gebruik kunnen echter slijtage en storingen ontstaan. Goed onderhoud zorgt ervoor dat u lang en ongestoord gebruik kunt blijven maken van uw mobiliteitsmiddel.
Onze adviseur bespreekt graag met u welke onderhoudspakketten mogelijk zijn. Voor scootmobielen en elektrische fietsen zijn verschillende pakketten beschikbaar. Neem hiervoor contact op met het Meyra-filiaal bij u in de buurt.